I love you alma

 

Kapható: Tesco Global Áruházak

 

Ár: 299.- (200HUF-ért 1 kg-t kapsz --- felírat nélkül :( )

 Kérdés: 1. Hogy lett ilyen?

            2. Megennéd?

                                 


     Ma könyvtárba szerettem volna menni, de amint kinyitottam a szemem, és elkezdtem volna készülődni eszembe jutott, hogy kedd: ZÁRVA. Így is utálom már ezt a könyvtárat...

    Itthon maradtam, mosogattam meg teát és kávét főztem Anyukámnak, hogy mire hazaér, legyen. Mióta Gáborral vagyok teljesen rászoktam a kávéfőzésre, mert neki lételeme a cigi mellett a kávé. Csak ezzel a két dologgal tud beindulni a napja. 

    Amíg folyt a kávé, meg forrt a víz elkezdtem pakolászni a konyhaszekrényben. És ez odáig fajult, hogy végül kitakarítottam az egészet, és még a fűszereket is rendszereztem, meg egy tasakba öntöttem amikből volt vagy 3 megkezdett. Szóval csupa felesleges dolgot csináltam, de én szeretek ilyeneket megcsinálni. Nem sok embernek jutna eszébe. De kezdek egyre precízebb lenni, ebben biztos, hogy Apukámra ütöttem. Most a ruháimat is legszívesebben színek szerint rendezném, de sajnos olyan szekrényem van, amiben ez nem megoldható. Nem baj, majd egyszer ezt is megcsinálom.

    Hívtak a cégtől, akik tegnap is hívtak. Úgy volt, hogy holnap kell felmennem Pestre egy interjúra, de jövő hét lesz belőle. Úgy értelmeztem a szavait a csávónak, hogy sok a jelentkező, de nem zavar, meg kell próbálni. Nincsen veszteni valóm. Próbáljuk meg. Nem igaz?

    Este pedig elkezdtem tanulni. Már most egy kis lelkiismeret furdalásom van, pedig még csak kedd van, ami azt jelenti, hogy 2, azaz kettő nap telt el azóta, mióta beíratkoztam a főiskolába. De már késztetést éreztem, hogy tanuljak. Hogy mindennel kész legyek majd, és mindent megértsek. Előkészítettem füzeteket, papírokat, mappákat. És elkezdtem olvasgatni azt a jegyzetet, ami már meg van, meg megcsináltam hozzá a kérdéseket stb. Este még ezt szeretném majd olvasgatni lefekvés után.

   Nagyon örülök, hogy tanulhatok. valószínűleg ez csak a kezdeti lelkesedés nálam. De végig így szeretném megcsinálni ezt a félévet, sőt nem csak ezt a félévet, hanem az összes 7 félévet, az egész főiskolát. Hogy azt tanulom, amit 3 éve szerettem volna. Az első gondolatot nehéz kiűzni és megmásítani. Mindig oda jutok vissza. 

BOLDOG VALENTIN NAPOT KÍVÁNOK AZ ÉN KIS GÁBORKÁMNAK!

 ♥  ♥  ♥ 

https://www.youtube.com/watch?v=T0YifXhm-Zc&feature=related

The Beatles- She loves you


Uhh, I love you so

           https://www.youtube.com/watch?v=QF1xJ7MDlHY&feature=related
Ezt már Gabinak is előadtam egyszer :-) Nekem nagyon tetszik. 
Hallgassa meg, aki szerelmes, de attól most épp nem akar csöpögni. Én most nem vagyok olyan kedvemben, pedig szoktam :P
Szerző: rbabuci  2012.02.14. 21:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbabuci.blog.hu/api/trackback/id/tr814105856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása