Gabi nagyon örült a szívecskéknek (photo), olyannyira, hogy meg sem akarta enni, el akarta rakni emlékbe. De mondtam, hogy egye meg, majd csinálok majd még. Az almás pezsgő is finom volt, azt mondta erre, hogy ilyet majd még hozhatok, ha Pesten járok. Kicsit meg is lepődtem ezen. Én pedig kaptam tőle róóózsááát!!! :-) Olyan jó. Csak már hervadozik szegény.

     1 után ébredtünk fel. Megebédeltünk, és elbicikliztünk a könyvtárba. Most nem volt olyan hideg, mint pár hete egyszer, mikor a boltba bicikliztünk el. Nagyon segítőkészek voltak, kb. 8 könyvet sikerült is kivennem. Este, míg Gabi meccset nézett, én ezeket olvasgattam. Nyert a city 2:1-el.

Szerző: rbabuci  2012.02.19. 06:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbabuci.blog.hu/api/trackback/id/tr844133520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása