6:20-kor már ment a Cartoon Network. Nagyon szépen aludt Jázmin. Én is elkezdtem készülődni, amíg sminkeltem, a pirosító pamacsommal festette a kádat, és reszelte a körmét. A kedvence, amikor itt van nálunk, hogy játékból befújkálja magát a parfüN-jeimmel (ő így mondja), és el megy dolgozni. :-)

      Elindultunk Pestre, 1 óra késéssel értünk oda. Régen tök ideges lettem volna ez miatt, biztos, de most egyáltalán nem hatott meg, olyan késéseket láttam már az elmúlt 1-2 évben... Nagyon kedvesek voltak, mondták, hogy nem maradtunk még le semmiről. Megvártuk az előadást, tetszett, ilyennek képzeltem el kb. Aztán beültek Anyáék ebédelni a lövölde téri kínaiba. Én nem ettem, Burger King-es hambira pályáztam inkább. Ebéd után a Maya Presszóban kávéztak, mi meg cappucinoztunk Ritával. Ide jártak Anyáék kávézni, ha nálam voltak, mert nekem nem volt ott kávéfőzőm. 

     Allee-ba mentünk, mert Ritának ez a kedvence. Én nem szeretem, bár kétség kívül desgnjában és küllemében ez a legjobb bevásárlóközpont, az tény. Már nyitás előtt benn mászkáltam, mikor Apáék ott is dolgoztak, még két éve, amikor még csak kolis voltam. Elkezdett nagyon fájni a hasam, felfáztam, de aztán kis idő múlva jobban is lettem.

    IKEA volt a következő úticél, mert természetesen miután megkajáltunk, akkor jutott eszembe, hogy itt kellett volna enni húsgomócot. Szóval megbeszéltük, hogy akkor ez lesz a vacsora. Ahogy mentünk be a mélygarázsból az áruházba fel akartam hívni Gabit és néztem a telefonomat, és lefejeltem egy óriási, éles szélű fémdobozt. De nem volt nagy baj, csak utána nagyon sajgott az orrom, meg bepirosodott, kb. mint aki megégett a szoliban. Anyával vagy fél órán át álltunk most is sorban, mindenki kapott menüt meg hozzá mandulatortát. 

    Úgy bezabáltam, hogy a tortát már nem bírtam megenni, csak a felét, így kénytelen voltam elcsomagolni, és nagyon jól jött, amikor hazaértünk. Most láttam a neten, hogy fagyasztva lehet venni ilyen tortát, 100%, hogy ha legközelebb ott járok, veszek egyet. Bár most nem tudom, mikor járok ott leghamarabb, mert idén már kétszer is voltam. Majd nyáron. 

      A haza út jó volt, Kecskeméttől szakadt a hó. Olyan volt a kocsiból nézni, mintha 3D-ben néznénk a hóesést, szép volt. Itthon nagyon gyorsan összekészülődtem, és indultam Lettihez. Ott voltak a csajok és már nagyon vártam én is, hogy újra úgy beszélgessünk ott mint régen. Anno mindig náluk alapoztunk és onnan indultunk bulizni. De most már azért kicsit langyosabb volt a hangulat, hagytuk is Lettit aludni.

     Évikével még beültünk dumálni a Centrumba. Nem volt nagy szám, csak a szokásos. 1-2 közt értem haza, és alig vártam, hogy az új kispárnáimmal aludjak.

 

Szerző: rbabuci  2012.02.12. 15:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbabuci.blog.hu/api/trackback/id/tr834097016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása