Iszonyatos ez a könyvtár, ezt ma megállapítottuk Gáborral. Már a múltkor is belém kötöttek azért, hogy miért nincs az olvasójegy a műanyag tartójában. Most meg, hogy mi az, hogy én anyukám olvasójegyét használom. 1olvasójegy csak 1 emberé. Sajnállak kis ....ám! Sajnos mostantól úgy gondolom sokat fogok könyvtárba járni - sajnos, és csak a "kiszolgálás" miatt mondom, hogy sajnos, mert amúgy örülök neki. Kivettem a Pillangókat, amit már régóta el akartam olvasni. Úgy hogy a Zabhegyezőt felfüggesztem, nehogy lekéssem a határidőt!!! Én nem tudok sajnos egyszerre több könyvet olvasni, mint Gabus, bár úgy gondolom, még nem is próbáltam. A tankönyveken kívül persze, de az más-ugyebár.

     Bementünk a könyves boltba is, de Gabinak megint nem tetszett, ahogy én ott viselkedtem. Mert hogy sürgetem. Pedig én is nézelődtem, matek könyveket, meg a Dórás mesekönyveket Jázminnak. :-)

    Matek könyvek...Hát igen, úgy döntöttem, beíratkozom a fősulira, és elkezdem a távoktatást. 

     Ma is mi mentünk a bölcsibe Jázminkáért. Most is tünemény volt. De üröm az örömömben, hogy Gábornak mennie kellett haza bevásárolni a munkahelyére. Szegénynek tényleg nagyon sok fele kell "koncentrálnia". Anyával is épp ma beszéltük, hogy azért nem semmi, hogy ha úgy vesszük, neki tényleg 3 munkahelye van. Én nagyon büszke vagyok rá, bár nem szereti, ha ezt mondom. De pedig ez így van, és mi mindannyian nagyra becsüljük ez miatt. Majd besokall egyszer...

       Mikor hazaértünk ketten Jázminnal, nagyon szomorúak voltunk, én Gábor miatt, ő meg Gábor miatt meg az Anyukája miatt. De ettünk diós tésztát meg nutellás kiflit és ez elég is volt a boldogság szintünk kielégítéséhez akkor. Én akkor, 4-kor ettem először kb, csak 2 kocka Milka csokit ettem meg Gabi elől, pedig nem is volt olyan nagy szám.

     Egyszerűen hihetetlen ez a Jázmin. Egy 2,5, lassan 3 éves kislányban hogy van ennyi minden? Ennyi ész (pozitív értelemben), ennyi szeretet, ennyi érzelem. Ha ránéz a kis kopasz babájára, és azt játssza, hogy ő most épp szomorú, még a szeme is könnybe lábad. Nagyon jó színészi képességei lesznek. Én aludtam vele, bár Anya is itt aludt el velünk, de én egy percet sem aludtam úgy mély álomban. Ja igen, mert Timiék céges buliban voltak, így itt aludt. Nagyon ügyes volt. Egyből elaludt, szó nélkül. Anyával viszont kicsit feszkós volt a viszonyom, mert mindenbe belekötött, hogy micsoda kupi van, meg hogy néz ki az ágy stb. De nagyon jó volt Jázminnal aludni, annak ellenére, hogy még álmomban is, ha épp megszunnyadtam azon járt az eszem, hogy be legyen takarva, meg ne fázzon itt a 30 fokban.

 

Szerző: rbabuci  2012.02.12. 02:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbabuci.blog.hu/api/trackback/id/tr334095687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása