11-15-ig tanultam. Gazdaságtörténelmet, meg filozófiát. A matekos tantárgyakhoz még annyira nem kezdtem hozzá, amíg nem találok egy jó matektanárt itt a városban. A kiegyezés utáni gazdasági helyzetekről tanultam ma, a vasúthálózat fejlesztéséről, az tök érdekes volt. A filozófia már annál kevésbé. A Balcsin a Baross Gábor utcán járunk mindig. eddig nem tudtam ki volt ő, de ma ezt is megtudtam, hogy Mo. közlekedésügyi minisztere volt 3 évig. Úgy hogy érdemes volt felkelni...

    Szóval délután 3-ig feküdtem az ágyban pizsamában, és olvastam meg jegyzeteltem. aztán haza jött Anya, és riadóóó indulás. Átmentünk a Tesco-ba. Kinéztem az újságban egy lepedőt. Padlizsán lila gumis lepedő. Imádom most ezt a színt a lakberendezési cuccokban. A lila a bézzsel nagyon tetszik. + egy kis barna. Most ez a kedvenc. Arannyal Vááá! Ilyenre lesz kifestve a szobám egyszer. Majd ha jó idő lesz. Tologatjuk a szobám kifestését már egy ideje. Kb. 1 éve már.

Szappanadagolót is vettünk. Mindig néztem, de most úgy megtetszett. És 50% akció volt. naná, hogy visszük. Már fel is töltöttem. mi húgommal amúgy is ilyen folyékony szappan mániások vagyunk. Sminkelés után muszáj alaposan kezet mosni, különben kiszárad a kezünk nagyon. Úgy hogy most szupi lett minden. A világoskék kispárnáimat meg azóta is imádom. Íme egy kép róla. Szuper karácsonyi tányéralátéteket is vettem. De ez megy majd a stafirumba, vagy mibe. Amit összekészítenek a lányos anyukák az ifjú párnak, ha férjhez megy. :) 

Szerző: rbabuci  2012.02.20. 20:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbabuci.blog.hu/api/trackback/id/tr514149800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása