Ma van anyukám születésnapja!

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK, ÉDESANYUKÁMNAK ITT IS!

Reggel elmentem futni, de a sportpályán nem tudtam, mert valami rendőrségi gyakorlatozás folyt ott szerintem. De ha már neki indultam, akkor nem jöttem haza, irány a gát. De csak 20 percet bírtam kb. futni, olyan hideg volt, nagyon megfájdult a torkom. Nem akarom kockáztatni, hogy lebetegedjek megint, így azt hiszem, nem fogok eljárni, amíg nem enyhül az idő. Pedig nem lehetetlen ilyen időben futni, szoktam látni sokakat...na mindegy, ők már biztos hozzá szoktak ehhez - nyugtassuk magunkat ezzel. Decemberben még én is jártam mondjuk, de akkor még nem voltak azért mínuszok, ma -2 fok volt. Decemberben meg majdnem 5-10. 

Miután hazaértem, be kellett feküdnöm a kádba, mert mindig miután futok, elkezd itthon rázni a hideg, meg fázok. Nem tudom, ez miért van így, de majd megkérdezem Gabit. Anyuci hazaért, megebédeltünk, jó kis menzás zöldbabfőzelék, meg hús, de meglepő módon nekem ízlett. Délután meg elaludtam. Kaptam levelet az APEH-től az adóbevallással kapcsolatban, de fogalmam sincs, hogy most mi van, arra sem emlékszem dolgoztam-e még év elején Pesten, a népszámlálással meg a forgalomszámlálással meg nem tudom mi van e téren. Majd felhívom őket szerintem. 

Sütöttem pizzát, a kedvenc Four cheese Tesco-s pizzámat. Aztán meg csak gépezek, meg tv-zek. Uncsika van egy pöppet. Anya meg elment Nagyihoz, de folyamatosan csörgött a telefon, mindenki fel akarja köszönteni. 44 éve már 20 perce megszületett, Mamma azt mondta az előbb, hogy fél 8 körül jött világra. 

Gáborka dolgozik, telefonon beszéltünk az előbb. Lediktáltattam vele a havi beosztását, hogy tudjam tervezgetni, mikor tudunk találkozni, de az átlag ebben a hónapban is a heti 1 lesz. Szóba jött az előbb, hogy milyen jó lenne elmenni valahova egy hétvégére, és mondta, hogy keressek valami jó helyet. Tavaly Hévízen voltunk, és nagyon szép pár napot tölthettünk el kettesben.

Szerző: rbabuci  2012.01.30. 22:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbabuci.blog.hu/api/trackback/id/tr13977911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása