Reggel arra ébredtem, hogy hívnak telefonon, behívtak egy állásinterjúra mára. Nagyon örültem, készülődtem is rá, mire felhívtak, hogy tegyük már át holnap délutánra. Úgy hogy itthon voltam ma, futni nem mentem mert van vagy -10C. Jött Helgi megköszönteni Anyát a szülinapjára. Hozott Anya fincsi puha kiflit, az volt a vacsim. 

    Most Anyának kerestem a suliba cuccokat, de már elég uncsi állandóan ezekkel foglalkozni, olyan jó lenne, ha megtanulna gépezni!!! :D

 

    Szóval, várom a holnap délutánt, meg a hétvégét, hogy mehessek végre Évikével.
ruha.jpg

EZEKET A SZUPI RUHÁKAT TALÁLTAM! Elfogadnám a Colásat, a Supermaneset, amelyiken van egy férfi fej, meg a pávatollas dolgokat is szeretem! Ilyen biztos nem jönne szembe az utcán!

Szerző: rbabuci  2012.01.31. 21:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbabuci.blog.hu/api/trackback/id/tr684036930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása