Tegnap este láttam egy oltári jó kis receptet, és eldöntöttem, hogy amint felébredek, el is kezdem készíteni. Kókuszos szív. Képet töltök fel róla holnap, mert most kicsit sietésben vagyok a szerelmemhez. Neki csináltam többnyire Valentinora, de délután aludtam egyet, és mire lementem, már csak 2 db szív volt a 7-ből. Úgy hogy ezt a kettőt viszem át Gáborkának. Kicsit kemény lett a tészta, de azért mégis ehető, ha már ilyen sok elfogyott. Rita azt mondta, azt hitte, Anya vette a boltban. Hihihi. Anya is mondta, hogy nagyon ügyes vagyok, ő 44 évesen nem kezdene el egy ilyet, hogy tésztát gyúrjon meg stb. Tőle ez távol áll. Dehát ő a  főzésben jó. Neki valahogy a sütik soha nem sikerültek jól, ezért is nem egy nagy cukrász, nem volt túl sok nagy sikerélmény.

       Tiszta liszt voltam, úgy hogy miután kész lettem irány a fürdőkád. Majd egy kis tente, mert nagyon fájt a hasam. Most pakolok, meg készülődök. És irááány Gáborka!!! Bye-bye!

Szerző: rbabuci  2012.02.15. 19:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbabuci.blog.hu/api/trackback/id/tr964114740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása